? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 26, 2009

check up

Syukur alhamdulillah
Aku panjatkan ke hadrat ilahi..
Kelmarin aku g check up utk 4 bln
Org kt hospital tu totap ramai
WALAUPUN
Aku pegi hari bekerja
Kalau hari minggu, haruslah sampai ke tangga org yg menunggu
Ramai noo yg dpt rezeki anak thn ni...

Dan yg sedihnya
Aku pegi sorang diri..
Huhuhu
Hubby baru balik dr kedah, outstation
Sian le plak nk kejutkan dia pagi2
Mesti badan letih giler
Jadinya dengan hati yg tak berapa nk rela
Aku drive sorang2 p hospital

Kali ini tak banyak soklan aku tanya kt doc
Mgkn pagi tu aku cam blur2 cikit
Klu tak pening doc tu nk tny soklan macam2 dr aku...hihihi
Doc ckp bla...bla...bla....
Aku lak...”oo..iye ke?” “camtu eik?” “sonok ar, x sabar nk rasa”...dan macam2 lagi yg aku cakap...

Pastu tiba waktu scan
Sedih gak sbb hubby tak der
Klu tak dia mesti ada tgk anak dia
Tak pe lah baby...nnt ayah demo mari lah lain kali....
Berdebar jer aku rasa
Yelah sbb bulan lepas baby tido punyeeeee leee baik...
Nk gak tgk dia gerak camne...

Bila doc dh letak penyecan (hahaha...tatabahasa baru) tu
Olo...lo...lo...
Dia bangun rupernyer...
Hamik ko tak duk diam punye
Sekejap tangan terkuis sana, sekejapan kaki lak tertendang kt sinun
Tapi badannya duk meringkuk je, mcm sejuk gitu
Ala..la...sian baby...tak pe nnt ibu (btl ke nk guna panggilan ni, belasah je dl) panaskan eik

Akibat terlampau eksited tgk aksi ank sendiri
Aku dh bertambah blur...
Lupa lak nk suh doc printkan gmbr scan tu
Punyele beria doc tu ukur badan, montot, kepala, kaki, peha baby
Last2 sekali duk kt monitor jer

Lagi sedih bila hubby tny
“mana gambar anak kita?”
Waaaaa.....sori abang
Bini abang dh nyanyuk ar....Kena tunggu bulan depan lor..

6 love purple:

Shahida said...

eyy bestnyaa..

purple_lav said...

ala, ida kan dh penah rasa gak...tp mmg best kan

cik_ah82 said...

skang dh rasa ke geraknye?
tunggula nnti, mesti dapat rasa ..
syiok..hehe..

ryani said...

apela ibu je blurr je manjang..ni mesti kes cik abe xdop kat sblh ni..heheh

purple_lav said...

cik ah : tak tahu le. kdg2 tu waktu nk tido ada rasa kuis2 dlm perut..area bawah pusat..tp tak tahu itu baby ke cacing...hikhikhik..kena tunggu lagi lor...

ryani : rasanya sbb itu kot kak yan..hehehe...

hajarus said...

eee... bestnyer... camner la kan rase baby klu dapalm perut tu... terlalu teringin nak rase cam tu... huhuhu...