? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 19, 2009

berat badan turun?

Smlm aku timbang
Berat terkini aku 53kg
Memang aku suka sbb dh kurus
Tp aku risau gak
Normal ke org peknen berat badan asik turun jer
Yg aku tau...bila dh peknen memang sekali ganda le badan org tu akan membesar dr saiz asal
Lagi haru klu berganda-ganda yang naiknye...hehehe

Takut gak bila jumper doktor nanti
Dia marah ke ape ke
Hari tu pun dia dh tegur sbb berat aku turun 5kilo
Tp nasib baik dia kata masa tu normal lagi sbb alahan
Ni alahan dh ok tp berat turun lagi

Nasib le minggu depan
Aku dh ready utk dimarah
Hehehe
Dh le susu tak minum, sayur jauh sekali

0 love purple: