? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 15, 2009

tercapai jua

lepas dh rata2 aku carik
smpi suh hubby cari
tp masih tak der gak
semalam aku rasa nk melompat je p pasar malam

tetiba aku tgk berderet je buah ni

hip...hip....
macik sukaaaaaaaa
punyalah susah nk cari buah ni
smpi aku nanges2 le


fuh, korang tgk le sndr buah dia
putih berseri tu
bila aku ckp ngn hubby aku dh dpt buah ni
dia pun tompang hepi gak le buat aku
tp yg peliknya
aku makan dlm 2 3 biji je
pastu aku tolak tepi
sbb aku rasa mcm masam jer
erk, camne bleh jadi mcm ni.....

4 love purple:

Shahida said...

terliur wehh..

purple_lav said...

silalah pergi ke pasar malam berdekatan anda...pasti ada di sana...hehehehe

myle@my said...

masam kew???
opss..
jgn letak gula taww..
buah tu bahaya...
ngee~~
=P

mybe tu buah yg diperam..
xmasak kat pokok..
hikhik..
=D

purple_lav said...

amy : mgkn kot sbb rasa masam semacam je. skrg ni x suka sgt mknn masam2. klu nk mkn pauh pun kena yg manis sajork...hehehe