? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 14, 2009

musim demam

Sekarang ni musim demam
Plak tu demam sekarang dh macam2
Takut aku dgr jenis-jenis dan akibatnya
Kadang-kadang kalau kita ngelak sekali pun
Wabak tu dtg gak kat kite dgn senang lenang

Cam aku ni .....
Aku rasa dh dekat 2 bln aku batuk
Tak baik-tak baik
Tp memang pun sbb aku tak makan ubat
Dan aku belasah minum ais
Hehehehe

Dalam takut-takut tu
Tetiba wabak demam terkena dgn org yg paling dekat dgn aku
HUBBY!!!
Alolo....sian dia aku tgk
Badan dia panas
Suara dh jadi cam ramli sarip
Hidung dh berair-air

Semalam igt nk p klinik
Tp ujan .....ya ampun
Takut aku nk kuar
Tp sblm aku balik keje tu
Aku dh belikan ubat batuk, panadol, air cap badak
Harap2 demam dia kebah

Pagi ni aku dh rasa badan dia dh sejuk skit
Klu smlm aku ckp badan dia panas,
Bleh dia kata....tak lah abang rasa sejuk je...
Yolah...org yg pegang baru rasa lain
Harapnye dia dh ok hari ni

5 love purple:

hajarus said...

betul la k.fiza.. hajar pun rasa skang ni musim demam... hjr baru jer last 2 weeks sihat dari batuk ngan selsema + demam yang tak berapa la... tp semalam hajar dah start selsema balik... pagi ni rasa badan dah tak berapa nak ok... huhuhu...

myle@my said...

huhuuu...
inchik hubby demam kew???
shianyerrr...
da musim kot...
neway..
take care jaa..
org peknen xbek minum ais taw...
so sile kurang kan...
hehehe...
=D

purple_lav said...

hajar: hajar pun tak sihat gak ke? rasanya mmg dh musim dia kot...harap2 le tak jangkit le sbb badan baru nk sihat lps alahan tu..tp pg tadi bgn ada gak rasa berat2 kepala skit. iskh risau tol

amy: a'ah domam plak pacik tu.tp kan mie, klu tak der ais mcm x lngkp je ido ni...hehehehe

Shahida said...

ala ida masa peknen breakfast pun ngan ais....heheheh..pepagi buta..milo ais..kalo x,,,..rasa loya jekkkkk

purple_lav said...

samalah ida...klu bleh tiap2 masa nk ais je