? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 22, 2009

alhamdulillah...aku dh normal

Apekah aku abnormal sebelum ni???
Kira-kira mcm tu lah
Sbb nye dh lebih 27 thn aku makan nasik
Tetiba tak makan utk tempoh hampir 3 bln
Kira abnormal le tu
Hehehehe

Tapi kini tak lagi
Sbb aku dh kembali normal
Lepas aku ngidam nk makan nasik ngn sambal belacan
Trs aku berjaya telan butir2 nasik n lauk pauk yg sungguh sodap itu
Fuh...mabeles...

Huhuhu, abang terimalah
Peningkatan berat badan yang mendadak selepas ini ye
Sbbnye aku nyer selera dh macam dinasor skrg ni...
Muahahahahhahah
Gelak dinasor....

7 love purple:

mek da ©™ said...

sokong! sokong!

purple_lav said...

lor apa yang ida sokong ni?hehehehe

She said...

eh! nape x mkn nasik smpi 3 bln?
diet ker?
x nmpk berisi pun...hihi..
okay la berat camtu..

mek da ©™ said...

sokong masa peknen mkn bykkk..eee

hajarus said...

ok la tu... maybe baby dalam peyut k.fiza risaukan ibu dier coz berat ibu dier bukan tambah naik tapi tambah turun... hihihi...

purple_lav said...

mommy: alahan le..tak leh bau lauk. klu org lain bau cam sedap je tp sy bau mcm busuk je, otomatik nk muntah...

ida: ooo...sokong2..tgk le badan pasni mcm tong deram lor...tak pe asalkan cihat kan??

purple_lav said...

hajar :itulah...anak sape le tuu....hihihihi..baik sungguh.