? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 22, 2009

alhamdulillah...aku dh normal

Apekah aku abnormal sebelum ni???
Kira-kira mcm tu lah
Sbb nye dh lebih 27 thn aku makan nasik
Tetiba tak makan utk tempoh hampir 3 bln
Kira abnormal le tu
Hehehehe

Tapi kini tak lagi
Sbb aku dh kembali normal
Lepas aku ngidam nk makan nasik ngn sambal belacan
Trs aku berjaya telan butir2 nasik n lauk pauk yg sungguh sodap itu
Fuh...mabeles...

Huhuhu, abang terimalah
Peningkatan berat badan yang mendadak selepas ini ye
Sbbnye aku nyer selera dh macam dinasor skrg ni...
Muahahahahhahah
Gelak dinasor....

7 love purple:

Shahida said...

sokong! sokong!

purple_lav said...

lor apa yang ida sokong ni?hehehehe

moMmY miMiL said...

eh! nape x mkn nasik smpi 3 bln?
diet ker?
x nmpk berisi pun...hihi..
okay la berat camtu..

Shahida said...

sokong masa peknen mkn bykkk..eee

hajarus said...

ok la tu... maybe baby dalam peyut k.fiza risaukan ibu dier coz berat ibu dier bukan tambah naik tapi tambah turun... hihihi...

purple_lav said...

mommy: alahan le..tak leh bau lauk. klu org lain bau cam sedap je tp sy bau mcm busuk je, otomatik nk muntah...

ida: ooo...sokong2..tgk le badan pasni mcm tong deram lor...tak pe asalkan cihat kan??

purple_lav said...

hajar :itulah...anak sape le tuu....hihihihi..baik sungguh.