? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

kisah seorang jiran

kejadian ni terjadi malam tadi
baru jap tadi sbnrnya
al-kisahnya aku mmg tak berapa kenal ngn jiran sebelah umah aku ni
jiran aku (husband n wife) ni jarang ada kat umah
rasanya dlm 2 thn aku tinggal kt sini
dgn laki dia aku baru jumpa 3 kali
dgn bini dia aku baru jumpa 2 kali

aku rasa situasi ni biasa sbb tinggal kt KL
ramai tak hirau sgt hal org2 ni

jadi masa aku duk syok tgk macam2 aznil
tetiba aku dgr org ketuk pintu n bg salam
aku pun bukalah pintu
tetiba terjengah sorang laki
nk tau apa perbualan dia n aku

"dik, ada pisau tak?nk pinjam"

hah???aku dh ternganga2 nih
yelah aku tak cam sape ni mlm2 bute mintak pisau umah aku
kena hunus aku ngn pisau sendiri kang naya
sambil wat2 tanya soklan lagi sekali
kepala hotak aku ligat dok pikir sape lah mamat ni

sib baik memory aku baik mlm tadi
rupernye dia jiran aku
hehehe
aku pun bagi le pisau
sempat lagi aku tnay
abang tinggal kt sebelah ni kan?
yelah, mana le tau kan....huhuhuh
klu kt kg takkan ada situasi gini
ko nk pinjam gula pun aku terus bagi....heehe

6 love purple:

myle@my said...

huihh...
dasatnye org2 kl...
sebuk keje...
pisao pon xsempat beli...
hahaha...

bware dear...
mcm2 aznil pon...
mcm2 bulih jadi...
hehehe
;D

purple_lav said...

itulah amy...terkejut sbnrnya..dh le abangku sayang..hehe...takder..huuhuh..

||♥Shahida♥|| said...

hmm..take care pija

purple_lav said...

ida: orite..kena hati2 nih. grill kena snts kunci...takut mak

hajarus said...

wah sangat bahaya tu... klu nak pinjam bawang ker... gula ker.. okey lagi... ninak pinjam pisau saper tak cuakkan kak fiza... huhuhu

purple_lav said...

hajar: mmg tol. masa tu rasa pengsan je.muka pun rasa dh tak der darah..cuak tuuu..tp ntah nape bleh plak sembang dl ngn abg tu n bagi pisau..mgkn dia jiran kita kot.