? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 7, 2009

pen zaman sekolah



dh lama giler aku tak tgk pen jenis ni
last sekali masa aku form 5
pagi ni tetiba kakak sebelah meja aku ni kuarkan pen dia
tetiba PLINGGGGG......

wah....rindunye kt pen jenis ni
kalau korang masih igt lagi
pen ni matanya tajam
aku suka pen mata tajam sbb nnt tulisan aku jadi shantek
(heeheh, suka noo puji diri sendiri)

kt sekolah dl aku suka beli pen ni
kt koperasi sekolah sggggttt banyak
ada macam2 kaler
yg paling femes kaler biru n pepel
hikhihkihk
rindunye nk balik koperasi sekolah tu
bertengek kt tingkap, pastu jerit kuat2
"cikgu, saya nk pen kaler biru tuuuuu!!!!!!"
dulu, mana bleh masuk suka suki dlm koperasi
hanya pengawas koperasi je yg bleh berlegar2 dlm tu

bnyk lagi sbnrnya kenangan kt koperasi sekolah
kt sekolah aku dl, aku suka beli gula2 cadburry (betul ke eja camni)
mahal tau cokelat ni
sebiji seposen
aku beli singgit
pastu masuk dlm kelas
masing2 dh hulur tgn, terpaksalah aku bagi...
yg tinggal kt aku ciput je
huhuhu rindunyeee zmn sekolah

4 love purple:

moMmY miMiL said...

pen zaman skolah ek?
mayb zaman akak dulu, xde pen cenggini lg kut..heheh..akak pki pen kilometrico je..

purple_lav said...

mommy: inile ghupenya pen yg sy guna waktu sekolah dl, siap ngn ada bau strawberi lg. kilometrico pun ada tp lebih suka pun ni sbb mata pen dia tajam ooo

myle@my said...

kenangan air sirap ngan kopok leko kat kantin lg besss or kenangan mee goreng ngan milo ais kat ostel kg bes???
sile jawab...hahaha
;D

purple_lav said...

amyy.......tulun..jgn diulang tayang lagi citer tu...huhuhuhu. masa tu mmg rasa sweet sgt bila org tuttt yg bg..tp skrg YANG ADOOO. buat kurang megabait je simpan dlm otak...khikhikih...mcm mana le awk tingat citer tu lagi eik?