? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 29, 2009

zaman belengas!

ha, memandangkan aku tak der keje kt opis ni
(sgt poyo k, walaupun keje berlambak2, tp aku tak kira)
aku sajer nk plesbad zaman purbakala
zaman yg penuh kegembiraan orang kata

tp sebelum itu,
aku nk minta maap le
sbb gambar mmg tak memuaskan langsung
sbbnye aku amik guna henpon je
malas nk scan2 segala bagai


ini gambar aku ngn cik amy
masa ni g lawatan sekolah kan amy??
sori le masa ni guna kamera yang letak kt muka tu
mana le nk pasan cahaya matahari ke ape
tau2 bila dh cuci, ooo tak jadi rupernye gambar aku


ni lagi gmbr aku ngn amy
nk buek camno
dulu aku rapat ngn amy
poie mane2 pun ngn amy jer lah
kan amy kan..kan...
masa ni besday classmate kitaorg
kitaorg tlg makan je rasanye
tak tolong ape2 pun
*amy, skrg ada lagi ke perangai camni??....hehehehehe


dulu-dulu
kalau dapat posing dpn kete gini dh kira melatop kebabom le
tak tau ape yg bestnye
masa ni aku kt ostel
time tak der keje katakan....


taraaaa....
ni le gmbr buat aku gelak sampai kuar ayak mata
tak sangka budak laki yang depan kawan aku tu jadi laki aku
huhuhuhu

ps: bnyk lagi gmbr nih...menyusul next entry k

7 love purple:

hajarus said...

ooo... kira akak ngan Hubby akak memang dah lamer berkawan la yek...???

purple_lav said...

hajar : dulu nama je 1 sekolah tp jarang cakap. bila dh hbs sekolah, masing2 keje baru nk bercinta hape..hehehe

||♥Shahida♥|| said...

manis sungguh saat itu

purple_lav said...

ida : hikhikhikhik

myle@my said...

uwaaa...
ghope itu ke hakuuu...
kuangkuang...
ai tade picca tu...
sgt tidak acii..
ceittt!!!
;D

myle@my said...

kahkahkah!!!
xpueh aty neh...
bace 2~3x pon totap gelak kuaq ayaq mate ni...hahaha...
hadoiiii....
klaka sehhh...
;D

purple_lav said...

cik amy: hahaha...masa nk publish ni pun terpikir gak perasaan u, tp ai tak kisah...hehehe..ala.. tak pe lah...tp mmg best tau masa ni...tp makan kek!