? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 14, 2009

terasa diri ditinggalkan


inilah orang yg meninggalkan aku selama 3 4 hari
waaaa....

Memang betul
Terasa sgt diri ini ditinggalkan..
Huhuhu
Sebabnya hubby kena outstation lagi ke Kedah
Lama gak
Dalam 3 4 hari gak
Waaaaa…winduuuuu

Mmg betul ar ckp cik ah
Dalam situasi gini
Rasa nak berkepit je
Tapi apakan daya, nk kena kerja, cari duit…duit dan duit..

tapi tak tak pe
aku kan KUAT
tapi semalam mmg tak leh tahan langsung
aku ada asgmnt kt ampang
tau2 je lah jalan kat ampang tu
kena plak asgmnt time orang nak balik kerja
JAMMED!
Kaki aku start rasa krem2 manja
Dalam hati aku berdoa…semoga sempat smpi umah le klu nk cramp
Dalam kete aku rasa nk tekan je minyak, tak mo tekan2 brek
Kaki dh lenguh maa


saje je nak letak gambar gediks ni
Sampai2 umah
Terus hulur kaki kt hubby
Hehehehe
Ngadu sikit2…jammed ar, penat ar
Dengan rasa yang sungguh baik hati dan ikhlas lagi suci dan murni (hikhikhikh)
Hubby urut kaki aku
Hehehe..nyaman je
Cepatlah balik hubby….urut kaki ni…

6 love purple:

cik_ah82 said...

hehe..
3 4 hari tu cap2 soi ja fiza.
kalo kami 3 4 hari tu pejam mata je..
ni kadang2 3 4 minggu..hahaha
wah, perut dh besaq noo..
sabaq la ye..
we're in the same boat..:)

||♥Shahida♥|| said...

pija hubby pija kje aper ye
lupa nk tnya
bz body laks
ahaks

purple_lav said...

cik ah: 3 4 hari rasa lamaaaaa sgt..huhuh. alhmdlh cik ah...perut nmpk le skit2..tu teknik super impose..kihkihk..cik ah pun amik ar gmbr tang perut tuuu

purple_lav said...

ida : dia keje sbg bapak polisi..hehehehe

myle@my said...

aloloo..
kene tinggal...
kan ke syg isteri ditingal2kan...
hihiii...
beby kan ade temankan ibu...
dun syedih2 erk!!
;D

purple_lav said...

amy : itulah nsb baik ada bb. klu tak der mmg NAK IKOOOTTTT!