? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 8, 2010

abu atau ibu???

aleesya skrg mmg banyak cakap
ada saja nk dibebel tok nenek kecik tu

skrg aku perasan word baru dia
aaaaaabuuuu
pastu menyembur2 air liur

eh aleesya ni nk panggil ibu ke abu??
klu la dia panggil ibu
eeee sonot...sonot
sbb incik fidi dh kalah
dia tak leh sebut ayah lagi

hari ni kena dgr lagi baik2
abu ke ibu?
aku kena train dia btl2 ni
bg jeles sama itu incik fidi wakakakakakaka

6 love purple:

puterikurekure said...

yang, ok la dia nak sebut abu pon. comel apa.

khalish sebut tatata...babababa....
tak pernah sebut mama atau papa. haihhh~

purple_lav said...

intan: klu lah dia sebut ibu betul2 bangganya lah.. skit lagi khalish pandai sebut adik jer hehehe. dia tak meragam ke bila tahu dia nk dpt adik?

myle@my said...

hehehe...
abu pon suwittt haper!!!!

ermmmm....
besnyerr....
saye pon xsaba nk dgr perkataan tuh....
eeeiii~~~
;P

purple_lav said...

amy: abu jual tebu la...hehehe ni ibu..panggil elok2 ye...ibu...

cik_ah82 said...

abu panggel cik fidi kot..hahaha..

puterikurekure said...

mau tak meragam. macam2 hal dia dah buat tau. hehehe~