? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 2, 2010

nama anak aku aleesya okeh

geram
sakit hati
nak marah
nak lempang
sedih
tak suka...tak suka!

semalam aku dapat tau
anak pengasuh aleesya panggil aleesya
setan..
subhanallah...

aku nekad hari ni
nk cari pengasuh lain

13 love purple:

myle@my said...

huhhh...
brape umo anak pengasuh tu jaa?
ya allah....
sungguh kurang didikan....
saye sokong...
carik je pengasuh baru...
kalo anak diye sendiri bulih jd sampai mcmtu....
anak kite neh...mcmne laaaa nanti....huhhhh,.....
sabarrrr...sabarrr....
;)

purple_lav said...

form 1...
besar doh
itulah, ketar gigar dgr semalam. terkejut.sampai hari ni bila igt balik, sejuk kaki tangan...

cik_ah82 said...

Astaghfirullah..
kami yg dengaq ni pun menggigil..
pala otak dia la suka hati panggil anak kita cam tu..mak bapak tak ajaq ka..xpun pengaruh kawan2 ni..nauzubillah..sedih oo kita yg ngandung 9 bulan, depa sedap2 je panggil..ampa dh bincang ngan pengasuh ka?
ampa dengaq ka dia panggey tu?

purple_lav said...

cik ah: lom lagi...igt dh dapat pengasuh baru baru nk cakap ngn dia.

yg dgr tu member opis merangkap jiran sebelah umah dia..

masa balik smlm nak nangis jer..mmg dh menitik2 pun air mata ni...sedey

cik_ah82 said...

ooo..maksudnya ampa xdengaq sndiri la..hmm..kami rasa better ampa slow talk ngan pengasuh dulu..kalo dengaq sebelah pihak ja pun xbley gak..kalo kami terus ja cakap ngan dia, ngan budak2 tu skali kami tanya awat yg dok panggey lagu tu..
samada nk pindah kalo puas ati/tak puas ati lepas dengar explanation, ikut suka ampa la..
k, jgn tensen2..:)

puterikurekure said...

hahhhh???????????????
apa ke bengong anak pengasuh awak tu fiza?

ciannye aleesya.
:(

purple_lav said...

cik intan: tu la pasal...touching giler wey bila org wat kt anak kita...tau tak setiap patah perkataan kuar kt mulut tu satu doa....

purple_lav said...

cik ah: hurm ntah lah...jadi serabut sgt hari ni...mikirkan benda ni...

igt nk dgr ckp ampa la...nk slow talk ngn pengasuh tu dl.

tp mmg ada perkara lain yg mmg perlu kami pindahkan aleesya..incik fidi pun suh gitu gak

cik_ah82 said...

xpe la ampa, ikut kata hati ampa..mak mana xsedih wei bila dgq org panggey anak kita cam tu kan..istighfar je banyak2..

mek da ©™ said...

lah ye ke? gile. mn fiza dpt tau ni?? ye la..x elok..kata2 tu mcm doa lak..cari org lain le

purple_lav said...

cik ah: itulah...

ida: dpt tau dr jiran dia..sedey sgt bila dpt tahu benda mcm ni..budak kecik tu tak bersalah pun

mieoney said...

cam tu punye manusia ponx ada ker...klu stkt drjh 1 tu boleh diampunkan lain kot tp form 1 tu mcm tak berakal plak rupanye...

hajarus said...

eeeiiii!!!! hajar yang dengar ni pun sakit hatiiii.... teruknyer dah form1 dah tu... akak hajar rase baik akak slow talk ngan pengasuh aleesya tu... suh la dier tegur anak dier tu... xpun bagus gak lau cr org lain je la kak... sian aleesya...