? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 30, 2010

masih ada lagi yang tidak berhati perut...tak insaf-insaf

pagi tadi aku baca paper
terkejut beruk aku

masih ada lagi yang berhati kertas
tak der perasaan langsung
ada ke patut buang bayi
bukan takat itu jer
buang plak kat tong sampah
dan lebih memilukan aku sebagai seorang ibu
meninggalkan bayi yang baru lahir kesejukan hanya beralaskan daun pisang
astagfirullahalazim....

apa perasaan dorang masa buang bayi mereka tu ek?
aku tak paham le
tau le ibu-ibu ni masih muda, mentah
tapi tak der perasaan ke masa tu

aku yg tgk aleesya kesejukan pada waktu malam pun
dh mcm2 duk pikirkan
tu dia pakai baju siap atas katil lagi
selesa...
tp ini hanya atas daun pisang!

bayi itu comel
cukup sifat
putih
hurm tp tak terdetik ke dihati ibu mereka untuk membelai sejurus dilahirkan
mencium mereka (siyes bau baby best la)

ntah le aku tak paham mereka-mereka itu
harap2 tiada lagi kes buang2 gini
kesian lah kat anak kecil tu

lagi satu berita
apekebodohnya org2 laki ni
tak reti baca ke hape
seronok je masuk koc wanita yang dikhususkan di komuter tu

taulah korang bayar jugak
tp banyak lagi le koc yg boleh ko masuk
hish
siyes aku benci giler gambar ada sorang budak laki pakai headphone duk tanpa rasa bersalah dalam koc wanita...

tetiba jer aku emo pagi ni

0 love purple: