? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 7, 2010

lagi kisah tentang hadiah

semalam adalah hari berdua2an
dah lama oh
jalan2 smbl pimpin tangan
oh lomentik ar

kami ke midvalley
smbl tgk movie aka wayang
hohohoh lama dh tak tgk wayang ni

hbs jer wayang tu
kami masuk jusco sbb ada benda aku nk beli
bakul utk toiletries aleesya

tetiba jer incik fidi bersuara

"abang igt nk beli menan le utk aleesya. hurm anak ayah. tapi nk beli apa?"
(sambil tgn dia duk picit2 softtoys mcm teddybear)

terus aku jawab
"tak der nye aleesya nk main patung2 gitu. try beli remote astro kt dia mesti dia seronok."

hahaha
bleh gitu mak dia ckp mcmtu
tp memang lah
aleesya pandang jeling2 je klu bg menan soft2, gebu2 gitu
tp try bg remote ke, jam tgn ke, tepon ke, kotak tisu
kemain dia suka....

aku igt nk beli menan gak utk dia
tp menan yg membina minda
wah bersemangat betul ibu aleesya ni

2 love purple:

puterikurekure said...

beli la menan2 cam ring susun2 tu. takpon telefon bunyi2...mesti best!

purple_lav said...

eh cik intan ni sama le kepala otak kita..baru jer terpikir nk beli menan ring tu..klu aleesya tak reti nk susun, dia bleh geget ring tu hehehe