? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 9, 2010

aleesya makan sesuatu yang tak boleh dimakan

meh nak citer skit
semalam aku gigil kesejukan tau
mungkin sbb badan tak sihat

jadi kepala otak ni
igt nk tido awl
ngn kain sumer malas nk basuh lipat segala bagai
aku nk tido jer

tp sblm tu layan kimora lee simons fabulos lane dl
kadang2 suka kadang2 nyampah kt minah sorang ni
hehehehe

msa tgh syok landing
tetiba kekatu bnyk lak menyinggah masuk dlm umah
aleesya terkebil2 tgk menatang ape lah duk terbang sini sana

last sekali aku angkut aleesya masuk lam bilik la
sbb luar sudah tidak aman lagi


budak kicik ni tak mo tido lak
terpaksa buka lampu plak


tetiba berduyun plak masuk kekatu dalam bilik
hadoiiii
ni yg malas
terus tutup lampu

dlm 2 minit gitu
aku tgk kt bibir aleesya ada benda itam
apakah itu kekatu?

buka jer lampu
memang sah oiii
tinggal sayap je kt tepi bibir

korek2 mulut2 dia
huhuhuh terjumpa sekor
sib baik dia tak sempat telan lagi heheheh

4 love purple:

puterikurekure said...

ya ampun!!!!
boleh pulak kelkatu tu singgah dalam mulut anak dara tu. haiihhhhh~

sib abik sempat korek. kalau khalish, memang dah selamat daaaa~ hahaha!

purple_lav said...

tu la pasai...klu tak dh jadi makan malam aleesya dh tu hahaha

cik_ah82 said...

hahaha..sabo je la dak kecik ni..
mmg pun, adib kalo makan apa, dia suka simpan kat belakang n langit2 dia..seb bek dia xtelan..
pagi tadi tgk dia main ngan lipas!terus makcik amek spray kat lipas tu..aiyokkkk..sian adib..hehe

purple_lav said...

cik ah: hah lipas????lagi teruk dr kami...hahahaha...ayoyo budak peringkat ni la sumer benda nk dimasukkan dlm mulut