? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 20, 2010

bawa anak dara keluar bersiar-siar

masa weekend la masa wajib bersama keluarga kan
yg sibuk2 berkerja mesti nk rehat time weekend gak

sama la ngn family kecik aku ni
kami kuar jenjalan
tp dekat2 saje

kan hari tu aku bgtau tayar aku kempis semacam kan
penyudahnya incik fidi le masukkan angin tayar
hehehe
mak memang tak berguna hahahahah
mmg angin tayar kurang giler


lps balik alamanda
kami rasa mcm tak puas lagi nk jenjalan
mula2 tu nk g dataran putrajaya
tp tgh renovation le plak
terus pusing2 putrajaya tu terjumpa plak monumen alaf baru
oke gak tempat ni
sebelah je masjid besi



budak kecik yg makin lasak


masa ni aleesya macam kagum tgk air sungai
hehehe
tak berkelip dia tgk air yg mengalir tu
sentimental gak ghupenya anak aku ni


ayoooo aleesya
naper buat muka mcm tu
masa tu le dia nk menguap
hahahahahha
rosak gmbr kita bertiga nak oiiii

ayahnya mmg dasat klu dukung anak
hishhhh

aleesya masih kagum tgk air tasik
agaknya dlm fikiran dia...ibu ape tu????
sayang itulah air...
air tasik
cantikkan....

suasana disuatu petang yang indah
ohhh aku suka tgk matahari terbenam
sgt cantik okeh

aku suka gambar ni
walaupun ia diambil menggunakan tepon yg tidak seberapa canggih
ia tetap cantik
namun ia tak mampu mengalahkan kehebatan dslr
abang....cptlah tunaikan impian bini abg ni.....

masih lagi gaya yang sama
tp aleesya menten jer

kedua-duanya aku sayang
nampak mcm incik fidi nk cubit aleesya jer
haip....jangan


aleesya cepat!
tatihhhh...tatihhhhh


yea!
mulakan selangkah demi selangkah ye
hurmmmm...cepatnya anak ku membesar


igt ke dh nak masuk lam kete
tp posing dl.....

yang pasti kami semua puas hati tadi
mcm tadi hari bersiar2 paling indah

abang nnt minggu depan kita dtg jenjalan cni lagi

4 love purple:

puterikurekure said...

alololo..bestnya jalan2 bertiga.
:)

purple_lav said...

cik intan bleh je jalan2 bertiga + sorang dalam perut...lagi best...try amik masa jap sebelah petang, mesti sonok!

hajarus said...

sumer pic2 alessya ni comey2... geramnyer...

purple_lav said...

hajar: tq...kitaorg sll cubit n tonyoh2 dia hehehe klu la dia bleh ckp msti dia ckp ibu ayah dia jaat hahahahah