? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 19, 2011

bongkok

kalau tengok gambar di atas ni, kita bleh nampak postur badan aleesya (ceh macam ayat dalam majalah kesihatan plak) hihihih...

dia kalau tengok tv memang gini lah badan dia. lagi syok lagi bongkok. aku dah penat betulkan badan dia. tapi totap nak buat macam ni jugak.

kalau kitaorg tengok aleesya dalam berkeadaan gini, kitaorg sll gelak. mana tak nye...bak kata incik fidi (eh bukan aku sekali ke) bergulung-gulung dah aleesya tu....

oh gambar di atas juga menunjukkan cara bagaimana anak dara ini makan. subhanallah, kaki dah masuk dalam mangkuk dah aleesya oiii. masa ni aku masak spegetti, tapi idak lah aku bagi makan sekali ngn kuah dia tu, mau sakit usus perut anak aku ni. bagi makan kosong jer.

speggeti banyak bersepah atas lantai dari yang masuk mulut. terus masak bubur nasi utk dia. eh jap nak cerita, bila dia dah kenyang makan bubur nasi yang maha sedap (hahaha) tetiba dia sendawa. tetiba aleesya terkejut bunyi macam tu. dia cuba buat lagi sekali. aduiii takkan tak perasan kot selama ni dia dah sll sangat sendawa tu....hahahaha

5 love purple:

Mama Likha said...

hahaah aleesya tk pasan sendawa die sndiri erkk

Mama Likha said...

hahaah aleesya tk pasan sendawa die sndiri erkk

Hidayah said...

jose pun slalu duduk camtu..lebih2 lagi bila ngan laptop/Ipad

zahidah dihaz said...

hahahaha..cute giler...



New Entry: TAMRA THE ISLAND

purple_lav said...

ztee: a'ah dia tak perasan kot sblm ni. bila smlm dia dgr sendawa, terus buat muka pelik hehehe

hidayah: agaknya klu budak2 tgh ralit gitu laa postur duduk dorang kan?