? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 12, 2011

senyum plastik

ok cik adik kakak sekalian, inilah dinamakan senyum plastik. senyum tak ikhlas hehehe

masa ni aleesya duk nangis sambil pegang tepon aku. aku tny laa dia naper? dia cakap dalam bahasa dia, sah-sah aku tak paham kan. jadi saje aku buka kamera dan amik gambar dia.

bila cakap, senyum aleesya...tu yg jadi senyum plastik macam kat atas tu. hehehe

tapi kalau ada yang bagi senyum plastik kat aku, aku tetap balas jugak senyum dia. tapi aku balas plastik jugak la. ko nak lebih? memang tak lah hahahahha

eh eh tapi aku memang suka senyum kat orang. kata orang senyum tu jadi awet muda. jadi aku suka muda-muda ni. harap dgn senyum banyak terus jadi muda belia gitu.

tapi ada tak org cakap senyum bleh jadi kurus? *pengsan hahahaha sbb baru kejap tadi pergi timbang. sekali berat dah tak turun dah. ala....

6 love purple:

PuteriKureKure said...

yang kita tau, kalau ketawa boleh bakar kalori. kalau senyum buat exercise mulut je la kot. hehe.

purple_lav said...

ok lah nak ketawa lah...hahahahaha

hajarus said...

lame nyer x tengok pic aleesya... tambah tomey la anak dare akak fiza niiihhh... hajar pun sker sangat senyum... kadang tu bercakap pun sambil senyum... kihkihkih...

purple_lav said...

erm, dh besar pun anak dara ni hehe, hajar g mana? lama btl menyepikan diri. hehe...sama lah sambil cakap pun bleh senyum2

juanita said...

Hi,

JOm join contest

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/

TQ

ComeyBelako said...

salam,
great to be back here.