? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 29, 2011

budak selalu demam

saper lagi kalau bukan aleesya. aku pun pelik. rasanya dari awal bulan hari tu lagi dia demam. on off. kang kejap baik, lps tu demam balik.

nak kata tumbuh gigi, aku dah skodeng. tak der pun tanda-tanda gusi bengkak ke ape. agaknya musim kot.

gambar kat atas tu, pukul 3 pagi. dan incik fidi tak der di bumi bangi. susahnya hati aku tak der sape yg tahu masa ni. bila tido tu terpegang kepala aleesya, masyaAllah panasnya...

bangun dan lap kepala dia. lepas tu masuk ubat bontot baru macam oke ckit. tapi dia tak menangis, tgk laa gambar kt atas tu.demam tapi posing tetap posing hehehe...

semalam badan dia tak panas, alhamdulillah. bleh mak dia tido ngn tenang. sbbnye kepala aku ni dah dua tiga hari duk pusing-pusing. mak pening!

2 love purple:

Kak Alin said...

demam tapi masih tersenyum manja lagi posing... Kecian Aleesya... Cepat sembuh ye!!

purple_lav said...

macih cik lin!