? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 9, 2012

yea kourtney dah tunjuk gegirl baru dia!!!

tadaaa... comel gilerrrrrr anak fomfuan kourtney ni. dah rupa Mason (abang dia) pun iye jugak. cer korang tengok kan....wpun si kecik tu tengah pejam mata tido2 ayam, tapi dah nampak muka sebijik abang dia hahahah..

*(selingan) eh nape hari ni rasa mcam lambat je masa berlalu. perut lapar sgt kot hari ni...

bila tengok muka anak kourtney ni, terus terbayangkan muka anak aku jugak. mungkin jugak muka adik ada iras kakak Aleesya??? yang pasti aku tak sabar nak tengok muka budak kecik yang kuat menendang ni.....tak sabar!!!!

1 love purple:

cik_ah82 said...

weh, ada siri terbaru ke keeping up tu?aku sejak dh potong asteruk aku xtau pun pasai depa..*padahal xperlu pun nak amek tau*.hehe..tp sebab dulu dh ikut tgk cite tu kan..aku xtau pun weh yg dia mengandung lagi..ish2, yg adik dia 2 org tu xberanak2, yg xkawen ni anak 2 dah..huhu