? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 17, 2011

inilah kerja aku

 semenjak dua menjak ni tugas aku kt opis dah berubah sikit. masih lagi dgn kerja lama tp konsep sedikit berubah maa...

seronok juga ada perubahan angin bayu ni. sekali sekala kan. bak kata xboss, penghijrahan adlah permulaan kepada sesuatu yang lebih baik. tak gitu eh....

 hidangan yang menyelerakan. lokasi adalah kolej Segi, sri kembangan.

 sekali aku tgk hidangan ni, terus pecah-pecah air liur dalam mulut. ni kalau masuk dalam mulut ni....ermmmm.....cair sekejap jer...odapnye....

 yang ni pun bleh tahan. makan masa cuaca tgh panas. tidakkah itu dinamakan syurga cinta ? ahaks

oh, abg ni mesti cik ain gedikzzz kenal hahahahah....bila tgk photographer buat kerja dia, terus muncul kerja impian....nk jadi photographer jugak hahahahaha. masalahnye, ko mampu? klu tak mampu nak cari angle cantik, tok sah...kim salam sajer

2 love purple:

CuppyCakeMommy said...

alahai buat sakit jiwa tgk cake coc melting ni..huhuhu...
sabar je lah

btw..ada new educational toys for your kid at my blog..jom cekidout

✿etiey erywan✿ said...

wahh kek memang meleeleh tuh! apa da...