? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 1, 2011

lagi kisah aleesya dan solat...

kan hari tu aku cerita pasal dia ajuk ayah dia dgn pakai tupperware kan. oke kali ni nak cerita plak pasal mulut dia time kita solat.

hish, betul2 menduga iman klu solat dgn aleesya ni. sll kan bila kita bacaan-bacaan ayat al-quran, mesti kuar bunyi. paling perlahan macam bunyi berbisik tu.

jadi bila aleesya dah selalu dgr, dia pun ikut sekali. sambil duk tepi dan kadang-kadang duk lalu lalang jugak, mulut dia tak berenti bunyi sok sek sok sek tu. haishhhh, saper laa ajar budak kecik ni.bab meniru orang memang no satu laa aleesya oiii...

lagi part dia meniru /ajuk ayah dia. incik fidi memang dilanda batuk tahap nak tercabut anak tekak bila dgr. satu malam ni, dia dgr incik fidi batuk-batuk. masa tu jugak, dia tengok incik fidi dan tiru balik batuk tu. uhuk uhuk uhuk...ngn muka berkerut-kerut tu tak tahannya. hahahaha

tak sabar nk tunggu dia bleh bercakap nnt. haish...penatlah nak melayan soklan-soklan budak kecik tu

5 love purple:

syAfA said...

aleesya mmg comel la..cerita ni pon cute..:)

lagi2 masa yg dia nak buat cam pki songkok tuh..

anyway nice blog..=)

purple_lav said...

syafa hehehe tq

syAfA said...

welcome..:)
act,syafa nie student uum jgak..baru taw nie,sebab duk usha2 entry akak yg lepas2..:)

purple_lav said...

ooo ye ke?rindu owh kt UUM. bila laa dpt jalan kt sana lagi...

syAfA said...

yela.tp,skang syafa kat perantauan.kos markting anta untuk exchge student..hihi..

la,datang la..nanti sem depan la dtg.tunggu syafa balik mlaysia..:)