? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 11, 2011

sembur, sembur dan sembur

 orang pakai penyembur tu sembur kt kain laa nak oiii.. dia tak....sembur kt muka...hihiih

bila aku try picit dan sembur kt muka dia, aleesya bleh gelak terkekeh-kekeh.
sembur lagi...gelak lagi
sembur lagi.....gelak lagi
sembur lagi.....gelak lagi

sekali dia dah amik sendiri penyembur tu. sembur sendiri kt muka muka sendiri hehehe

 muka dah basah kuyup. macam mandi hujan. tu tak tengok lagi baju dia. tak pasal-pasal kena tukar baju memalam buta.

tapi memang patut tukar pun, sbb ntah ape ntah pengasuh aleesya ni pakaikan baju seluar pendek untuk malam. dah bagi baju tido dia bleh simpan baik punya kat rak.

tak kisah laa kak....asalkan saya amik anak saya berbaju sudah.

 cubaan untuk menyembur ke muka sendiri. dah letak siap-siap kain tuala buat lap muka hehehehe

 sampai muncung mulut-mulut nak tekan pemicit tu. susah ek sayang?

last sekali dah boring. nak sembur muka aku plak. eh mana bleh. ibu dah pakai bedak sejuk ni. kang cair plak. hehehe tipu. mana ada bedak sejuk kt umah aku.

2 love purple:

✿ etiey ✿ said...

ahhahha.. satu ketika dulu, anak saya pun suka main benda alah ni. gelak sungguh bila terkena muka dia

PuteriKureKure said...

comel!!!!

kita tgk muka aleesya memang sebijik muka suami awak la. hehe. baru perasan ok. ampun!!!