? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 8, 2011

tahniah kak kas!

balik kampung masa cuti raya cina hari tu banyak betul kenduri kawen. sana sini ada jer makan-makan. kira tak payah masak laa dalam satu hari tu. sampaikan dalam satu hari tu ada 3 majlis. hayoh mana mau letak makanan dalam perut ni??
yang aku sempat pergi adalah kenduri kawen member sekolah dl, kasmawati atau lebih mesra dipanggil mek kak. org sempoi jer tp bila hari kawen dia, fuhhhh naik seri orang kata.

tahniah ye mek kak. semoga mu berbahagia di samping abang tersayang (aku fail bab nak bagi ucapan kt orang ni, tak reti hehehe)


 naik seri pengantin perempuan.. yang bukan pengantin tu pun berseri jugak hahahaha...aleesya muka dh start berkerut2 tu.

 tak sempat nak tunggu pengantin lelaki sampai sbb aleesya dah tak duk diam. ssh btl skrg klu pergi kenduri mesti anak meragam punye. tak pe, nak buat macam mana kan.

budak kena selubung ngn kain lampin sbb panas sangat. cuaca memang terbaik hari tu.

4 love purple:

✿etiey erywan✿ said...

betul.. hari hari ada jmeputan nak2 pulak wekend ;P

purple_lav said...

itu lah. tp syok jugak sbb kadang2 bila jumpa kawan lama :)

ch@ said...

kira doa tolak hujan dia menjadi la tu. oni time panas ni, time bising kompang org bersanding, dia bantai tido, kipas besar kedai mamak tu dia sorang je yg guna.

purple_lav said...

hahaha memang syok ar tido klu dah kipas besar tu dia sorang yang punya. aleesya ni dah terlepas waktu tido dia tu yg ngamuk2 tu