? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 4, 2011

mak borek anak rintik

video
rata-rata member rapat aku dah tahu aku ni penggemar AF. ingat masa kat U dl, sanggup beli CD cetak rompak semata-mata nak tgk zahid. dan sebab penangan Zahid jugak, sampai terbawak2 dalam mimpi hahaha..

tak sangka plak bila ada anak ni, dia pn ikut aku jugak, ayah dia je anti AF dalam umah ni.

kemain oke dia menari, bila part rancak tu dia pun kelam kabut sekali hahaha lawak laa.

ops abaikan umah ibarat tongkang kena tsunami tu hehehehe

2 love purple:

myle@my said...

hahaaa...
klaka laa aleesya...
nasib bek xciom tv tuh...
pusing2 sampai pening...
adehhh...
;)

purple_lav said...

sy naling tengok masa dia tetiba jatuh tersembam...nasib baik tak kena bucu rak tu