? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 11, 2010

aku kena hon semalam tp sampai hari ni masih trauma

tin tin pon pon
klu gini ghupe bunyi hon
tak der lah aku trauma sgt
ni tak bunyi yang macam ni
ponnnnnnnnnnnn
adesss
sikit punye panjang

tp memang salah aku pun

kisah nye gini
jalan keluar opis aku nk ke jalan besar ada dua lorong
tp aku lebih suka bawak lorong kanan
sbb bila duk belah kiri, masa nak membelok tu aku rasa kekok skit
tgh bawak laju ni tetiba kereta dh beratur panjang utk ke susur ke kiri

alamak dalam hati sempat ke tak nak mencelah masuk ni
sbb aku pandang belakang
kereta belakang dah dekat

jadi aku ke depan lagi
tapi dah agak
mesti kena sumpah seranah le sbb aku potong Q
dalam hati berdoa dan redha jer

masa nk masuk tu aku perlahankan le kete
masuk slow slow
aku bagi jugak signal

tetiba
PONNNNNNNNNNN
aku pun pandang side mirror
sekali tgk macik dalam kete belakang duk sumpah seranah aku dgn tangan macam nk tumbuk muka aku tembus cermin

ampunkannnnn saya macik garang
saya tak sengaja

tapi aku takut la tgk muka dia
sampai hari ni bawak kete menggigil lagik
sbb trauma kena hon
fuh....

kepada macik garang
sori ye
tak yah marah2 ye macik
sbb saya tak langgar pun kete macik
cuma saya terpotong line jer
sori ye macik

6 love purple:

puterikurekure said...

hati2 tau. sebab kadang2 kita tak sedar perbuatan kita tu boleh bahayakan orang lain. ok dear?

purple_lav said...

tu lak cik intan...ntah nape semalam main redah jer..tp memang salah kita...rasa bersalah sgt

hajarus said...

mesti angin giler makcik garang tu kan kak... tp nak wat camno akak xsengaja ;d

purple_lav said...

klu hajar tgk muka dia masa tu, memang takut sgt...

aien said...

makcik yg super garang siap tunjuk penumbuk hehe...

purple_lav said...

aien: memang...betul dia tunjuk penumbuk masa tu..seram sgt