? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 19, 2010

pagi-pagi lagi aleesya dah buat aku seriau

ohhh
pagi yg hectic
sbb aku celik2 mata pagi tadi
dah pkl 9 pagi

WHAT??

dan teka...
incik fidi pun ada lagik
hahaha

aku masuk keje pkl 8 (bulan pose ni jer klu tak pkl 9)
incik fidi masuk keje pkl 8
jadi korang tahu kan ape masalahnya

aku terbangun tu pun sbb aleesya ek ek nk susu
hohoh tq sayang sbb kejutkan ibu
klu tak mau terlajak ke pkl 10

jadi aku cpt2 bangun mandi
cari baju yg tak yah iron
tudung pun sama
hari ni tak yah mekap
pakai lipstik jer
DAH SIAP!

aleesya aku tak sempat nk mandikan
sementara aku siapkan diri
aku tinggal dia depan tivi

bila aku kuar je
waaaaa terkejut aku weh
rasa nk pengsan
tp mulut kasi diam tak bg incik fidi tersedar

korang teka ape aleesya tgh buat??
huhuhuh
tarik nafas dl sblm bagtau korang

dia tgk selongkar pampers
pampers yg ada **** oke
waaaaa

salah aku jugak sbb aku tinggal jer kt depan tu semalam
dh mata ngantuk sgt
tak mampu nk ke dapur buang pampers tu

apa yg buat aku lagik terkejut
aku tgk mulut dia tgh makan sesuatu
waaaa nangis lagik
adakah aleesya tgh makan ****???

aku tak bgtau incik fidi lagi hal ni
mamps aku
huhuhuhuhuhuh

3 love purple:

cik_ah82 said...

hahaahha..spesis adib la ni..hahaha

puterikurekure said...

hahaha. haritu adib, ni aleesya pulak. hehe.

budak2 fiza. dia tak tahu apa diorang buat. apa yang diorang dapat, itula nak masuk mulut. make sure terus campak dalam tong tau pampers diorang ni. ok dear?

purple_lav said...

cik ah: tu la..teringat plak citer mu hari tu...memang spesen la hahahah

cik intan: hari ni tak sempat. tgh kalut sbb bangun lambat, semalam nk buang mata plak tak leh nk bukak..huhuhu...