? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 20, 2010

ooooo yg panjang itu memberi maksud tersembunyi

pagi- pagi aku sampai opis
aku akan wat perkara rutin
eh hari ni aku sampai awal

tgh2 syok aku mengadap komputer
tetiba datang budak baru ni
nk kata baru adalah dalam 2 3 bulan dia keje kt sini
tp aku tak penah tegur dia lagi
(budak baru adalah seorang lelaki)

budak baru : semalam buka kt ne?
aku : kt umah..yelah dh ada family haruslah buka sekali ngn family
budak baru : duk ngn parents ke?
aku : tak lah....dah kawen
budak baru : ooooooooooooo

aku rasa lain jer oooo dia tu...pastu masing2 senyap. hahahaha tak leh la nk tergelak rasa.

aku : bukak kt opis ke?
budak baru : tak lah balik umah jugak.

senyap......

budak baru : oke lah kak...sajer kacau

hohohoh tetiba kau panggil aku akak
hahahahahahaha
rasa nk tergelak weh

adakah situasi ini
situasi mencucuk jarum
hahahhahahahahah

4 love purple:

puterikurekure said...

hehe. saham tengah laku lagi oi!
:)

purple_lav said...

hahaha tak leh blah...anak dh sorang, umo dh nk dkt 30-an...tak der maknanyeeee....agaknya budak tu rabun kot

cik_ah82 said...

ye la..ye la..budak tu kompem rabun..aku kalo jumpa pija ni kompem aku panggil makcik dah..hahahaah..;p

purple_lav said...

cik ah: eh bukan ke adib layak panggil aku kakak pija ke? hahahah lariks