? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 25, 2010

sedap punya landing nampak....

kemain luas umah aku tu
eh luas ke????
dia tetap nk landing atas perut aku

agaknya aleesya ni rindu kot nk duk dalam perut ibu
macam dl2 ek

ginilah aleesya
klu nk tgk tv ke
nk minum susu ke
asal tengok je aku baring
mulalah cepat2 dia dtg kt aku

tak lain tak bukan nk tido atas perut



erk, serabut serabainye umah puan pija ni.eeeee....
ha tu lah dia...syok tengok tv, syok jugak landing kt atas perut ibu.





















tak pe
sebenarnya best jugak dia duk gini. klu time sakit perut, oke je. sbb kepala kan berat. hohohoh thanks ye sayang.
tapi incik fidi sll jeles ngn aku. klu dia tengok aleesya tido kt aku, mulalah dia amik aleesya suh tido atas perut dia jugak..
sorry le abang, perut abang tu tak cukup dunlop. tu pasal aleesya tak suka heheheheh

2 love purple:

puterikurekure said...

pandainya aleesya cari port baek punya! hehe.

purple_lav said...

hahahahaha itu lah..ni gambar dia tgh duk baik2...tak der plak gambar yg dia tgh wat terjun tiruk atas perut ibu dia. senak!