? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 11, 2010

kerja aku dari kecik sampai ke tua ni hah

CABUT UBAN
ye itulah keje aku dari kecik sampai sekarang

bezanya kepala jer

dulu aku cabut uban abah
mula2 tu memang skit
seronok jugak la
siap ada upah lagi
macam sehelai 10 sen
tapi bila dah lama
makin banyak wooo....
tak yah selak2 rambut
tgk gitu jer dh nampak uban
*abah makin tua....sob sob sob tetiba terasa terharu

sekarang
masih keje yg sama
cuma kepala incik fidi plak
nk kata dia ni tua bertahun2 dari aku
tak....kami sebaya
nape dia dh banyak uban
huhuhuhuh
jadi kepada incik fidi
terimalah hakikatnye bahawa abang sudah tua
hehehehehe

uban dia skit lagi
tp kalau lama tak cabut memang banyak juga rasanya
uban dia pesen naik setompok situ saje
jadi ia memudahkan keje aku

tq uban!

3 love purple:

puterikurekure said...

yang, uban lagi dicabut, lagi banyak tumbuh tau! hehe.

kita yang suka cabut uban ni alang. pantang nampak uban kat kepala kita, tangan tu gatal je nak cabut2. haihhh~

purple_lav said...

hahahaha ptt le makin banyk!!!

tak pe barulah nampak macam bapak budak cikit. tak der org nk ngorat hahahahahahahha

anajai said...

same ler kita.masih kena cabut uban.esk2 ank plak cabut uban kita.