? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 24, 2010

gigit...gigit...gigit...dan gigit

memang peel aleesya
ape sahaja benda yang dipegangnya nk je dimasukkan dalam mulut
tak kiralah ape sahaja
tapi paling dia suka kertas laaa

yang ni plak aku baru perasan semalam
korang nk tau ape projek aleesya?
jom kita terjah


ha, korang tgk lah. apalah yang dipikirkan itu? mesti dia aim wayar2 yang berselirat kt belakang tv. sori sayang. itu bahaya...
opss seluar terpaksa dilipat sampai ke lutut sbb asyik terpijak je. takut nanti terlentang plak anak dara aku ni

dalam ralit bermain tu, sempat lagi menjenguk tv.


ha, dia dh start tu....korang rasalah apa aleesya tgh buat?


oke tgk tv lagik



gigit lagik. aleesya tu tgh gigit kotak oven tu sebenarnya. aku tak perasan lagi sebelumnya. tapi kalau tgk keadaan kotak oven tu, memang dh lama dia buat keje tu..huhuhuhuh




las sekali dah penat. baring sambil tgk tv dengan tenang



4 love purple:

puterikurekure said...

hehe. sebijik khalish ok! wayar adalah kegemaran utama dia. :)

anajai said...

ha tgk lagak cam nk repair tv pn ado.jap tgk tv jap tgk blkg.pastu baring,tv dh ok la tuuuu....wakakaka

cik_ah82 said...

aloloo..comeyyy!!ish, oven tu letak la kat tempat lain makcik weh..satgi budak tu gegar2 kang..huhuh

purple_lav said...

intan : tempat bahaya tu jugak yg berkenannya.

ana: hehehehe....pomen tv.

cik ah: umah ku sekangkang kera jer..dh tak der tmpt nk letak. waaaa.....