? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 5, 2009

akhirnya...aku dpt g tgk wayang

baru aku pasan
sejak dua menjak ni
aku jarang update blog kan
dh berkurun baru aku masukkan 1 post
ampunkan cucu tokkk

bukan dh melupakan alam blogging ni
tak mungkin tau...
tp keadaan tak mengizinkn...
ada sajer halangan yang membuatkan aku tak terdaya nulis citer baru dlm blog
harapnye korang bleh terima alasan ni
hehehehe

dan baru juga aku perasan
skrg ni aku dh jarang tgk wayang
klu dulu smpi dh hbs aku n hubby tgk citer kt wayang tu
smpi jer kt dpn kaunter baru perasan
sumer citer dh tgk
hahahah

sekarang dh tak mcm dl (ceh, ayat mcm iklan tv jer)
skrg kena pilih2 gitu jer citer
lagipun dgn keadaan skrg ni tak leh tgk citer ganas2
bak kata org tua, tak baik utk ibu mengandung....hehehhe



jadinyer tadi smbl2 nk kuar makan
kitaorg cadang p tgk wayang merangkap dating sekaligus
dh lama kitaorg tak dating tau....


pagi tadi aku makan meehon sajer
tu pun habs suku jer
hubby sll ckp
"nnt anak kita kurus le, mak dia asik tak makan jer"
nak buek camne
tekak ni tak mengizinkan
dan seluar aku semua dh longgar!!!!
yippe, tu maknanya aku dh kurus
kepada amy, ai pun dh kurus la....hehehe



hubby totap ngn nasik dia
tu pun dia ngadu dia pun tak der selera gak
aik, dh jangkit gak ke????
huhuhuu



tgk tuu
aku amik gmbr ngn henpon aku
hubby amik gmbr ngn henpon dia
tu pasal tgk arah lain2....kui...kui

eh, pasan tak muka aku dh x pucat???
sbbnye aku skrg tersgt lerrrrrr rajin mekap....heheheh
apakah???


smbl2 tunggu wayang start
kitaorg ronggeng dl le
tak der maknanya nk ukur lantai alamanda tu
macikkkk lotih!
jadinye beli paper n lepak sajork
sib baik hubby memahami
yelah dia sll ckp, senang beli kasut roda tu jer
senang dia nak seret aku....muahahahhahah

pastu kitaorg tgk citer
nk tau citer aper
fast n furious 4
fuhhhhh mmg best giler ar
mmg puas ht tgk
penuh ngn aksi
wayang yg kitaorg dh cop nk tgk akan dtg adalah transformers n aper eik tajk citer tu
naper bleh lupa plak
ala yg robot menentang org tu, watak dlm citer tu john o'conner...

5 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

haaaa..tau xpe..mmg penat nk tnggu blog fiza berupdate..ape pn kite fhm mslh awk tu..hehehe

purple_lav said...

hehehe...hernee tunggu ke?nnt ar..rasanya dh start rajin kot skrg ni...

♥Hernee Nazir♥ said...

msti ler..hehe..adik hernee.. ana http://anna-fauziana.blogspot.com
suke tngok muke fiza..die akte cute..ni msti seri ibu mngandung..hehehe

myle@my said...

huhh...
mmg caye laa hernee kan...
makin terserlah seri ibu mengandung...bukan ibu sajer... bapak nyer pown samer...
muahahaha...=D

purple_lav said...

hernee: ye ke? alhmdlh...mintak2 seri ni terjangkit kt bb gak, ahaks.
amy: bapaknye berseri gak ke????hurmm....