? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 2, 2009

hari ni aku dh sihat sikit

wah, bersemangat btl aku hari ni
skrg gosok gg pun aku dh bleh lalalalal.....
heheheh
klu dl....buweeekk

hari ni mmg aku rasa sihat sikit
demam pun dh ok
kepala pun dh ok
tekak pun dh ok
cuma bab makan tak ok lagi ni
camne nk bg bernapsu cam dl...
haip....makan le....bkn napsu lain

hari ni aku siap pakai mekap lagi
wah, berseri giler muka aku
hehehehe
dh lama aku rasa tak pakai mekap ni
rasanye sejak sbln lepas
klu org opis tgk mst seram jer....
yelah ngn pucat lesi
cam zombie laks

kan bagus sihat mcm ni sntiasa....

2 love purple:

Shahida said...

hi mummy...gayanya mcm nk dpt baby girl jek...ida dulu masa peknen mmg xsuka berjangot...selekeh
giler2...lg satu xleh gosok gg sampai la lps bersalin br ok...tiap kali gosok gg menderita keloyaan tp tahan jek la...iii

purple_lav said...

oo ye ke? mok pun siap mimpi bleh cucu girl..heeheh..huhu sgt le terseksa bila nk gosok gg kan. nk tak nk gosok, sngp ke busuk cam tu jer..hehehe. tp dh 2 hari dh buwek masa gosok gg tp buwek masa tgh mlm plak...huhu...lembik lotek le.