? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 15, 2009

madu 3??

eh, bukan madu 3 lah
huhuhuh
nauzubillah
ni madu utk kesihatan

sepanjang hayat aku tak pernah lagi aku makan madu
tapi hari ni aku nk berubah
pagi tadi ada sorang kakak kt opis ni promote aku beli madu nih
kebetulan dia baru tahu aku dh berbadan dua
jadi banyak le dia bgtau aku khasiat2 nyer
ape2 pun aku tanya hubby dulu
elok ke tak...

last sekali aku beli gak
rege dia RM29.90
sedap ke eik madu ni?
tak penah makan ni.....
harap2 sedap le ye

4 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

madu sgt sedap..amalkn mmg bagus..

purple_lav said...

sedap eik?tak penah makan sblm ni tu yg tak tahu tuu. hehehehe

[M.u.N.E.y] said...

xpa2....
sdp ke tk telan je..
jnji utk baby kn...
gpom orng ckp mmng bgus madu ni..

myle@my said...

ermm...
btol3..
sweet la beby pija nt...
penangan madu neh..
heehe..
=P