? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 20, 2009

selipar baru

Sajer nak nunjuk ngan korang
Semalam aku p alamanda
Sbbnya aku bawak adik aku tgk wayang
Cian dia dtg KL takkan duk terperap dalam umah je
Klu aku sorang mungkin tak der maknanya aku nk g jenjalan kt alamanda tu
Sbb sekrang dh boring....hahahah
(klu aku ckp penat n letih nnt korang nyampah plak kan...huhu)

Bleh tu sambil lalu depan NOSE
Aku suh adik aku berenti jap
Sbb aku nk masuk dlm
Cuci mata jer



Tetiba terpandang plak selipar ni
KALER PURPLE
Cuba pakai....
Hurm kena plak ngn kaki aku
Mmg aku dh cadang nk beli kasut flat jer
Aku rasa dh x larat nk pakai kasut tinggi2 skrg ni

Tetiba aku hilang ingatan jap
Aku dh terbeli selipar ni...hehehehe
Kepada cik abng yg belum tahu...
Sayang sajer jer beli selipar ni, sajer nk menyemak lagi dlm kete tu
kihkihkih



sori le tak nampak laks kaler selipar ni
golap semacam jer
tp memang dia kaler purple pun....



3 love purple:

Shahida said...

pepel ke itam tuh...ee..emm.. cantik sesuai utk ibu2 mengandung..hikhik

purple_lav said...

pepel sbnrnya....tp bila amik gmbr ngn kamera hp trs jadi golap...ini maksudnya hp ku adalah sengal...hehehe..

myle@my said...

ehh..
ni bukan sandle tuk puan peknen...
xsesuwei2x...
nk kene beli yg tapak dia cam lembut2 gitew..
kalo bleh nk
yg ade karpet bulu2 tu..
hahaha...
=P