? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 29, 2009

sangat sihat

syukur alhamdulillah
hari ini aku rasa tersangat lah sihat
tak der loya2 sgt
cuma pagi tadi jer
kena seround pasal aku termakan cekodok yg hampes
aku rasa macik tu goreng cekodok pakai minyak goreng ikan kot
tak sedap langsunggggg.....
aku gigit jer terus buweekkkk...
tobat tak mo beli kuih kt macik tu lagi

pastu tengahari aku telah jayanya makan spegetti
tq kak shikin sbb teman sama yer
w'pun x hbs tapi aku rasa sgt kenyang

smpi malam aku still tak der mabuk2 lagi
alhmdlh....
mungkin ia dah beransur hilang kot...
kini tibalah bulan honeymoon aku
heehehe
harap2nye sok dan hari berikutnya
aku dh ada selera utk makan
benda teringin aku nk makan
makan nasik + pucuk paku masak lemak cili api + sambal udang = makan dgn tangan
wahhhh....bestnyeeee

0 love purple: