? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 6, 2011

settle!!!

inilah hasil ternakan aku ngn incik fidi setiap hari. lepas hampir 2 tahun kumpul, ini je hasil dapat. ye aku tau....tempoh 2 tahun tu panjang kan...tapi nak buat macam mana kitaorang ni tak de laah displin sgt. kadang-kadang ada duit syiling tu terguna jugak. lagi-lagi kalau pegi shopping complex yang ada menatang gerak-gerak nyot nyet nyot nyet tu. yang tu paling tidak 3 keping duit 50 sen lesap gak.

gigih oke kali ni nak kira semua duit ni. sbb ada tangan kecik yang tolong kutip. waaaaa tensen mak.

baru je susun tinggi-tinggi, tangan kecik tu dh debushhh. hbs....kena kira balik

lepas dh kira cukup RM50, masuk dalam plastik sumer. total adalah RM410. fuhhhhh

semua hasil ternakan ni masuk dalam akaun Tabung Haji Aleesya sekali dgn duit raya dia. hahahaha duit raya baru nak simpan dlm bank ok. sorry lah nak....memang tak sempat nak pegi bank.

sekarang aku tgh menderita sakit bawah perut sbb gigih bawak turun besi-besi berharga ni masuk dalam kete.berat jugak.huh..

4 love purple:

:: Mrs.Eady :: said...

wah..bagus la menabung nih!hehehe..syok ooo biler time kire tuh.. :d

www.ed-zwa.blogspot.com (url izwa baru tau :D)

eRiNsZ said...

wehhh duit raya anak-anak x bank in lg... hii

hajarus said...

tabung siling hjr pun da penuh, da lih masuk lam bank jugak cam akak... errmmmm klu bw g soping kan best... wieeeee....

purple_lav said...

mrs eady: hihihi

erins: hahaha ampunkan saya nenek kebayan. hahahah

hajar: memang laaaaa...klu tgk jumlah tu mau dapat berhelai2 baju. huhuhu tapi sabar sabar nnt nak guna esok2 senang bila simpan kan.