? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 7, 2011

Surprise dari Incik Fidi katanya.....

kan semalam aku ada cakap incik fidi ada nak buat surprise. memang betul rupanya pacik tu. balik je semalam penuh plastik besar kat tangan.

aku ni amenda laa plak? eceh...padahal dh tak sabar-sabar nak selongkar plastik-plastik tu sume muahahahahha. sabar pija sabar. jangan tunjuk gelojoh sangat.

tetiba jeng jeng jeng!!!!


ololololo abang...susah-susah je. muahahahahahha.giler tak susah2 kan.memang melompat bintang laaa aku tengah malam tu.

sian laki ku. sepatutnya hari jadi dia aku yang bagi hadiah, tapi ni dh terbalik plak. maklumlah gaji bini dia tak de laa semengah sgt. cukup2 makan je. harap cik abam memahami ye.

dia plak kata, kesian tengok aku. asal lalu je depan kedai kamera, mesti aku duk tilik2. eh pasan ke? hahahahah. sebenarnya memang aku suka ngan gajet pun. tambah plak aku memang suka kamera yang macam ni. kecik tapi power. gitu.

tak yah laa nak susah2kan diri angkat yang godang2. nanti ai dh kurus, tak ke kesian tengok tangan kecik ai gigih nak pegang kamera besar. hahahahha

ok ini ayat memang nak kena lempang maa...

tapi macam mana dia tahu aku memang minat kamera ni eh? sebab baru keluaran lepas, aku tulis dalam majalah pasal minat sgt ngn kamera jenis ni. ok baiklah..lain kali nak tulis dalam majalah laaa baru dia perasan aku minat apa hahahaha.

kepada incik abang, terima kasih banyak-banyak dan tidak terhingga atas pemberian yang diidamkan ini. semoga banyak lagi hadiah-hadiah yang bakal tiba selepas ini hahahahahha.

p/s: puan mimi kenapa hadiah kita nak hampir sama eh? tapi kamera ko punya memang terbaik lah....anywy, happy birthday in advance...peace!

9 love purple:

:: Mrs.Eady :: said...

tmpang suka hehehee...

purple_lav said...

mrs eady: yeaaaa....makasih

mimie said...

haha tersamalah plakkan...best2...tp bestlah kan keja ko lepas nie tak yah nak panggil abg cameraman tu ko jer dah bley snap...lepas nie letak dlm blog gbr cantik2 plak ek...
so jadinye aku kena wish besday kat fidilah cam nie yer... :)

purple_lav said...

mimie: eh abg cameraman tetap kena panggil jugak. klu tak bos aku bising huhuhu.eh aku dh tak buat majalah saji dh skrg, aku buat majalah Harmoni plak. tak pe2, aku tetap pegang kolum masak, nnt ape2 aku bleh tolong mintak ko masak lagi ye.

mimie said...

sudah tukar kah...patutlah aku tgk ko gi event dumex ari tu hehe..lepas tu patutlah ko dah kurus skrg nie sbb dah takder mkn2 sgt ek...hehe oke2 apa roger ek...

purple_lav said...

ko ada jugak ke kt event dumex tu?

yelah, dh kurang skit aktiviti makan2 hahahahah

myle@my said...

wahhhh....
bessnyerrrrr kamera baru ;P
tumpang sukeeeee....
likeeeee banyak2 ;P

cik_ah82 said...

ooo, ko kat majalah harmoni ye?best2, aku selalu gak beli majalah tu..ko tulis la kt bahagian seksologi..muahahaha...

purple_lav said...

amy: ngeh ngeh ngeh...jom sama2 like

cik ah: ha lah....tukau mjlh lain plak. ko selalu beli ye? ni ko kena beli tiap2 keluaran lagi laa sbb aku dh jadi reporter mjlh ni.

erk, takut aku nk tulis ruangan tu kang tetiba citer pengalaman sendiri macam mana? hahahahhahah