? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 6, 2010

aku jatuh hati pada DSLR!

tengah hari aku keluar makan ngn opismate, kak ixora
wah....dia membawa benda ituuuuuuu
nak juga...nk juga....

bestnya ada kamer dslr
hasilnya memang dababom


antara hasil tembakan kak ixora dalam kete aku
gmbr aku ngn incik fidi jadi fokusnya
aku suka gmbr ni



sgt bulaaaat muka aku oke
inilah kak tora

kak, sy nk kamera camni jugak la
murah katanya
tp saya tak der duit
camno????

yg penting malam ni aku dh set mimpi aku
aku nk mimpi aku ada dslr
kauuuu adeeeee????

0 love purple: