? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 24, 2010

mana perginya yang separuh itu?

semalam aku ada belikan toy baru utk aleesya
jadi hari ni aku merasmikannya lah
bila dh bagi dia main sumer
aku masuk dapur
mau bersihkan dapur yg sudah tunggang langgang itu
hakhakhak

bila aku kuar jer
terkejut beruk aku

mana perginya yg sekerat tu?
ayooo penat gak aku cari
takkan........


"ops, sori ibu..aleesya dh makan kertas tu...tak sedap lah uweekkk"

subahnallah...jgn sakit perut udah le sayang oiii


tetiba nk tempek muka tuan blog
dh lama sgt tak menempel kt blog sendiri
hehehehe

cantikkkkannn
luv..luv..itu
hkhihihkihk

2 love purple:

cik_ah82 said...

samala ngan adib..
hari tu wat drama kat giant masa tgh makan..
dok cari resit nk gi bayor, rupa2nya dalam mulut dia..
mau mak dia xjadi singa..hahaha

purple_lav said...

huhuhhuu...adib makan resit. tp camne le rupa mak dia time bertukar jadi singa tu ek? lain kali amik gmbr pastu masuk lam blog eh...nk tengok gak!hehehehe