? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 9, 2010

dah lama rasanya tak pergi jenjalan

semalam masa bersembang ngn kakak yg asalnye dari melake
tetiba aku teringin sgt nk pegi kt a famosa
ala yang ada pekan koboi n safari park tu...

jadi dengan penuh bunga n rama-rama di dalam hati ini
(kateee dlm hati ada taman kannnnnn)
aku terus membuka mulut menyuarakan rasa ngidam aku ni
kepada sang somi yg di cintai itu
wallaweh

"bang, best kan klu kita bleh g kt a famosa...nk lagi best kita tido ar sana semalaman...leesya tak penah jalan2 lagi ni"

mata aku tepat pandang muka dia....

"wat ape?"

ko rasa nk wat ape....aku rasa nk hempuk je kepala aku kt sofa sebelah...aduyai...cik abg itu namanya percutian bersama keluarga....

"ala, tak yah tido pun tak pe...kita balik hari je"

dia terus pandang aku
..............................

last sekali, tak der ape2 hasil le dowh....
ala....nk g jenjalan laa
dah lama sgt ni
rindu zaman berdua2 dl
asal hari minggu je terus kami kuar makan angin
mana2 tempat, melaka, cameron, genting, supermarket tok sah citer
jom laaaaaaaaa
walaupun skrg aku dh ada 'handbeg besar'
tp aku tetap nk g jenjalan jua

1 love purple:

hajarus said...

k.fiza dulu jenjalan ber2 skang dah bertiga mesti lagi bestkan... ade penyeri hidup lagi sorang yang tomey lagi kiut miut ni kan... :)