? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 16, 2010

rezeki aleesya dalam assigntment aku

tadi aku ada asgmnt kt gombak
mak dia ada butik
aku shoot anak dia yg kembar
so sweet le dorang
klu lah aku ada anak kembar
tentu aku kelam kabut hehehehehehe


masa nk balik
tetiba dia hulur kt aku benda ni
*sebelum tu aku dh sembang2 ngn dia pasal diri aku nih


bukak2 jer
taddddaaaa
wah ada gaun tantek laaaa
heheee
mak suka noksss
utk aleesya


ada riben kt tengah



pastu siap ngn handbag n headband
wah...wah..melaram le anak dara ku itu


beg tangan n headband sama material ngn baju gaun tadi


pastu ada lagi
siap ada aksesori rantai n gelang lagi
olololololo

cantiikkkkk sgt
klu korang berkenan n nak membeli gaun dari butik mak dia ni
bleh la jenguk di


dan masa balik
aku disambut mesra ngn jammed
waaaa tak suka
rindu ngn aleesya dh nii....

2 love purple:

shahida® said...

wah bestnya byk dpt hadiahh..rejekii

purple_lav said...

alhamdulillah rejeki kan...