? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 5, 2010

rupanya aleesya demam sebab....

selepas 2 hari demam
barulah aku tahu penyebabnya
ptg smlm masa nk mandikan dia
baru aku nampak tanda tu

"eh, bang..badan aleesya ada bintik2 la"
"mana?"
"campak ke ape ni?"

risau gak dalam hati aku
sbb masa incik fidi kena denggi hari tu
badan dia kuar bintik2 camni le
mati2 kitaorg igt campak
tp ghupe2nya denggi

jadi kelam kabutlah
aku siap2 sumer
kitaorg pegi klinik
sekali lagi okehhhh
MACIK NANGIS!

aku ni mmg tak leh kawal langsung emosi klu hal anak
mulalah jadi cengeng
incik fidi duk ckp..jgnlah nangis..janganlah nangis
bukan nk pujuk pun...tak lomentik langsung pacik sorang tu


smpi klinik doc ckp ini cuma campak kecil
ada campak kecil campak besar ke????
dok ckp tak yah risau...biar ia kuar sumer baru kebah demam
jadi darah aleesya tak amik laaa sbb bukan suspect denggi
smlm aleesya tak aktif sgt
dia pun cranky jer
mgkn rasa miang2 campak tu kot


klu korang nampak le ada bintik2 merah tu


kt dahi dh penuh
nk tunggu kuar 1 badan jer
pastu mak aku pesan bg air kelapa, minum n mandikan dia
sian anak ibu

2 love purple:

hajarus said...

ala cianyer kat aleesya.. harap cepat la aleesya sembuh....

betul la kak.. hajar pun same cam akak cepat betul nak nangis lau jd benda2 camni...

purple_lav said...

mungkin jiwa wanita ni sensitip kan...sll main ngn emosi..k.fiza mmg dari dulu cpt jer nangis. tgk af pun bleh menangis...hehehe