? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 8, 2010

like father like doter

memang ramai yg ckp muka aleesya fotostat muka ayah dia
huhuuhuhu
mgkn sebab masa aku ngandung dl
aku suka tgk muka dia
hikhikhikhik


bila aku tgk gmbr ni dlm henpon laki macik
terus aku nk tergelak
lor posing pun stail yg sama lah
tgk lah mata, idung, kepala
sumer lah
sumer sama
cuma mulut aleesya lah ikut aku skit
ape2 pun aku gembira dan bersyukur
dengan kehadiran aleesya yg sempurna sifat n sihat tubuh badannya

4 love purple:

shahida® said...

aha la sama la...anak bapak

purple_lav said...

haikal pun ikut muka ayah dia kan????

Anonymous said...

iye ke mulut ikut mak die..mcm ikut ayah gak ..hehe

purple_lav said...

tak der nama: oo ye ke?tak kisahlah..tp mmg org ckp aleesya fotostat muka ayah dia.kan..kan...kan...