? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 25, 2010

bergolek sakan

mula-mula kita tgk muka org kena terjah dulu
hikhikhik


dan inilah tempatnya
korang tgk le sndr betapa luasnya kawasan dia dok bergolek sakan
uish nmpknya aleesya dh makin lasak
baru kejap aku alihkan dia duk atas tilam n blanket dia tu
dh sekelip mata jer dia nk sampai kt bilik air nun
bahaya tol



tgk la tu
punya lah nak amik kotak tisu tu
yg aku geli hati bila tgk jari dia
hehehehe
kuis-kuis dgn harapan dpt capailah



ha skit lah aleesya
chayok2



ha, dh daapat pun
aku tak biar lama
kn dh atas simen tu
klu ayah dia tahu ni naya aku
hohoho

4 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

wah2..kn main lg ank dara ni..

purple_lav said...

bleh thn laa skrg..itu blum pandai merangkak n jalan lagi tu

cik_ah82 said...

comey ngat aih dak ni..gerammmmm

purple_lav said...

comey mcm ibu dia ke? muahahahaha lariks...