? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 16, 2010

HARAPAN TANPA SUARA

Di dalam kandungan ibuku tersayang
Amannya kurasakan
Degupan jantungmu, jantungku
Irama penuh syahdu
Kuingin rasai kehangatan pelukan
Belaian kasih sayang
Kujaga kau di hari tuamu
Andai panjang usiaku

Korus:
Namun hanya harapan tanpa suara
Di dunia cuma seketika
Jasad kaku dibaluti kertas usang
Terbiar bagai sampah terbuang
Dimanakah ibu, dimanakah ayah
Bonekakah atau manusia
Anak tidak berdosa menjadi mangsa
Oleh hawa nafsu yang serakah

Lagu S.Atan
Lirik Habsah Hassan

dah dua tiga hari aku ternampak kli lagu HARAPAN TANPA SUARA ni kat tv
aku menangis masa artis kita nyanyikan lagu ni
ye....MENANGIS
sbb aku terlalu sedih
melihat bayi yang sempurna sifat, sihat semasa dilahirkan
tiba-tiba dibuang begitu sahaja tanpa ada sekelumit perasaan simpati
jauh sekali perasaan murni seorang ibu mahupun bapa

aku melihat aleesya
.......
.......
.......
alhamdulillah...
semoga aleesya mendapat kasih sayang yang cukup dari aku

4 love purple:

hajarus said...

wow...cantiknyer rumah baru k.fiza.... skernyer hajar tengok...

betul la kan... skang ni banyak sangat kes buang bayi... ape nak jd la.. kesian bayi yang xberdosa yang jd mangse... hajar lau tengok pic bayi kene buang ni mesti mengalir air mate... :(

♥Hernee Nazir♥ said...

a'ah dh bwjh bru la..mane ke'purple'an fiza ni dh ilang..

purple_lav said...

hajar: tenkiuk..sedih sgt.lagi2 bila tgk gambar baby tu

hernee: waaa tak jumpa template purple yg lawo lah..yg ni je yg ade..camno..

cik_ah82 said...

tul kan fiza
slalu tgk adib, rasa sedih je..dok imejin lak kalo adib kena dok tepi longkang la, apa la..sedey oooo..
apa la nk jadi skang ni, baby cukup sifat, comey, sehat, tp dibuang cam tu ja..
tak pikir ke org yg wat camtu, apa la yg ada dlm kepala otak deme masa letak baby tu dlm plastik, kat tong sampah, pastu kena hurung semut lak..ish, mmg xde akai la..
p/s: tempat baby tu kompem dh disyurga, org yg buang tu pikir2kanla..hhu