? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 15, 2010

sakit gigi yang menyerang

adoii
tgh syok2 makan nasi lemak pagi tadi
tetiba plak sebutir nasik ni g masuk celah lubang gigi aku
kan dh sakit....

rasa mcm sekarang je nk pegi cabut
tunggu la rehat nnt
*kalau berani huhuhuh

incik fidi dh sll pesan
pegi lah cabut gigi tu
kang lagi sakit tak terjaga diri
bukan setakat diri, ngn aleesya pun tak terjaga nnt
bla..bla...bla...bla..
bla..bla..bla..bla..
(pacik ni klu dh start bebel panjang laks)

oke la...
tgk lah mcm mana...
klu terasa nk serah diri, aku pegi la klinik pasni

eee geram la gigi ni
duk diam2 dalam tu tak leh ke
hishhhh

2 love purple:

puterikurekure said...

gigi tu memang dah duduk diam2 kat situ.
hehehe.

tapi kan, kalau gusi bengkak, slalunya doc akan suruh tunggu bengkak tu surut. kalau belom bengkak lagi, better pi cepat2.
:)

purple_lav said...

intan: tak duk diam pun...huhuhuhu.gusi tak bengkak lagi..tapi sakitnya nyutt..nyutt..nyutt.waaa