? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 7, 2011

aleesya 15 bulan

semalam pergi azzzahra, cucuk aleesya utk dos terakhir pnuemococcal. kalau sebelum ni pergi cucuk, doktor sll puji sbb aleesya tak nangis.tapi semalam 'hari ini dalam sejarah' dia melalak dgn kuat hehe.

aleesya semenjak besar ni memang manja sangat2. dah laa mudah sentap. skit2 sentap.penat nak pujuk. tapi klu aku, aku biarkan aje. malas nak pujuk, makin dipujuk makin kuat. lagipun maknye berhati kering. nasib lah kan hehehe

perkembangan aleesya 15 bulan :
1. berat sama ngn bulan lepas. 11.5kg. agaknye kuat sangat melasak, berat pun tak naik.
2. dah pandai sebut baby, jom, habis, miau...
3. bila cerita kt tv hbs ke kita tutup tv ke, memang cepat laa dia cakap habis.
4. dah pandai jalan laju-laju
5. dah tahu dgr arahan kita. bila cakap 'no', dia berenti laa buat benda tu. bila suh dia amik benda, dia pergi amik. tapi bila suh keluar dari bilik air lepas mandi, dia buat tak tahu jer.
6. sgt obses ngn video klip lagu-lagu. haish..
7. dah kurang makan nasi.

mak dia dah pening ni....nnt2 lah sambung balik.

8 love purple:

zahidah dihaz said...

semoga aleesya membesar dengan sihat...


NEW ENTRY: Aku BUKAN orang Semenanjung

purple_lav said...

amin

miezaniera said...

dia nangis sbb pasni tk dpt jumpa doc tu dah kot hehe

purple_lav said...

eh ada lagi..nnt setahun 5 bln kena jumpa utk amik suntikan booster. ke hape dh tak igt

Hidayah said...

haha umo2 camni mmg tgh demand manja terlebey...anyway aleesya lg berat dari Jose yg da 19bulan ni,berat +-10kg je dr umo 16 bulan gtu ..

wan nurul hezrina abd halim said...

seronok tengok anak membesar ngan baik=)harap2 terus membesar ngan chat=)

purple_lav said...

hidaya: itulah kena sabar jer memanjang.rasanya oke kot klu budak2 ringan skrg ni, baru tak penat dukung hehehe

purple_lav said...

WNHAB : erm, seronok sgt. lagi2 klu ada perubahan terbaru. klu pandai cakap mesti lagi best kan