? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 16, 2011

mana tak gemuk......

semalam pkl 11 tetiba incik fidi ajak makan nasi lemak kat sri permaisuri. (aku tau mula2 tu dia ajak2 ayam jer....tapi dia tak tau bini dia ni pantang diajak, tak kira ajak ayam ke itik ke hihi)

apa lagi terus zass siap2 ala kadar jer hehehe. bawak kete terus pergi sri permaisuri. kitaorang makan kat Q-Bistro. sedap oke nasi lemak kat sini. last aku makan masa blum peknen kan aleesya. jadi sepanjang tu asik laa aku suh incik fidi bawak lagi ke sini.

jadi korang bleh imegin macam mana laa badan aku klu dah makan nasi lemak pkl 11 mlm. balik jer terus tido ish ish ish

aleesya dalam gambar ni nampak macam behave jer kan. lakonan semata2 tu. lps tu jer terus panjat meja, pastu nak beriba ngn aku plak. layan kan aje. budak ni skrg pantang kita marah dia skit, merajuknye mengalahkan mak nenek.

pstt...pstt....berat aku dah turun 3kg laaa. wah...lagi 12kg lemak perlu dikurangkan. berkat minum  ***. hehehehe

4 love purple:

myle@my said...

wahhh...
congratsss...
3kg pon kire harus berbangga disitu...go lalink go :)

purple_lav said...

ngeh ngeh ngeh...
itulah nak kena capai target tu rasa berpeluh jugop heheheh

zahidah dihaz said...

akak minum apa? my mom asyik bising kata perut dia buncit, dah beli sabun untuk kuruskan badan tu...lepas tu bising nak kurangkan berat badan pula.....share la, mana tau boleh beli untuk mak...



NEW ENTRY: Eminem or Rappers

purple_lav said...

zahidah ;minum teh detox tu jer. beli kat guardian hehehe. tp perut pun leh kempis tau