? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 24, 2011

kisah budak demam

 hari ni aku tinggalkan aleesya ngn pengasuh dia, sbbnye aku ada asgmnt hari ni. sori ye sayang. nnt petang ibu balik awal skit. itupun kalau tak jem. huhuhuh

semalam badan dia memang panas laa. aku langsung tak pakaikan dia baju. cuma pakaikan pampers jer. senang skit aku nak curah air hahaha. ye aku cuba sll basahkan badan dia. nampak kering skit, cepat-cepat aku amik towel lap satu badan. aleesya paling hepi bila aku perahkan towel atas kepala dia hehehe

 dah dia pun nak buat jugak. tapi memang basah kuyup laaa. nasib baik dia nak kita basah-basahkan macam tu. kalau tak nak buat macam mana.

sesi makan ubat adalah sesi yang amat mencabar. mana taknye menggelupur jer keje dia. siap tutup mulut pakai gigi lagi. haaa korang ada? memang susah giler nak masukkan ubat. last, amik peluang masa dia tengah menangis, tengah yang nganga luas2 tu lah aku picit masuk hahaha

sambil-sambil basahkan badan, layan video klip lagu stacy. siap menari-nari lagi. eh ini demam ke tidak?

last sekali dah tertido. mgkn kesan ubat kot. kain batik aku tu kan, dia tarik sendiri. mgkn sejuk kot. alahai sian anak ibu.

1 love purple:

Kak Alin said...

Alahaiii... kesinnya kat Aleesya... cepat baik ye..