? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 31, 2011

terima kasih incik fidi

baru boleh bersiaran secara langsung sbb aku baru baik dari demam. dah lama aku tak demam, sekali demam memang teruk jugak lah.

semalam adalah hari yang paling teruk. padahal aku demam dari hari sabtu lagi, tapi semalam merupakan kemuncak virus-virus duk berpoya2 dalam badan aku ni. langsung tak leh bangun, selera makan memang terus kecundang. dah tak der nak tgk cara aku makan macam membela. harap2 kurus lepas ni hehehe

penjagaan aleesya dan rumah terpaksa diserahkan seratus peratus kepada incik fidi. eh, boleh pun dia buat. boleh laa aku demam sekali sebulan hahahaha....

macam pagi tadi bangun tgk botol susu sumer dah basuh, baju pun dah basuh...dengan bilik2 air sekali dia pergi basuh. olololo sweet laa plak

skrg aku punya tekak rasa nak tertanggal. bunyi batuk macam duk dalam gua. bergema2. aku sendiri pun takut dengar batuk aku. sampai satu tahap takut nak bercakap sbb pedih sangat-sangat. tak pe ini sumer dugaan kecil utk aku...

kepala pun masih pening2....cepat2 laaa sembuh demam ni sbb minggu depan sudah mau outstation. nnt tak cun laa pegi outstation dgn hingus meleleh dan batuk koh koh ini...

0 love purple: